Uutinen: Isbjörn Of Sweden valitsi meidät edustajakseen

Kaksi äitiä ja naisyrittäjää perustivat ISBJÖRN -brändin vuonna 2005. Saatuaan ensimmäiset lapsensa Maria ja Camilla totesivat, etteivät löydä tarpeeksi laadukasta ja samalla ympäristöystävällistä ulkoiluvaatemerkkiä lapsilleen, joten he päättivät perustaa sellaisen.

Nyt jo yli 10-vuotias ISBJÖRN lifestyle -brändi vaatettaa huomisen seikkailijoita. Tavoitteena on valmistaa parhaita ulkoiluvaatteita niitä eniten tarvitseville, eli lapsille. Koska ISBJÖRNin vaatteet kestävät kovempia olosuhteita, sekä käyttöä, valikoitui brändin symboliksi yksi planeetan peräänantamattomin kaveri, jääkarhu.

Tänä päivänä ISBJÖRNiä myydään jo yli 300 erikoisliikkeessä ympäri maailman. ISBJÖRNin menestystekijä on tuoda lasten- ja teinien vaatemerkkiin sama laatu ja kestävyys kuin aikuisten premium-merkeillä on, ja tehdä tämä ympäristöystävällisesti. Yli 90% ISBJÖRNin materiaaleista on bluesign® -sertifioituja. Ulkovaatteiden pinnassa on BIONIC-FINISH® ECO, joka on täysin fluorivapaa kylläste. Isbjörn noudattaa 4R -periaatetta: Reduce, Reuse, Repair ja Recycle. Ostamalla laadukkaan vaatteen, se kestää pidempään ja sen voi kierrättää sisaruksille, serkuille tai kavereille jopa kolme kertaa. Isbjörn tarjoaa korjauspalvelun vaatteilleen ja loppuun käytetyt vaatteet pyritään tekemään kierrätettäviksi.

ISBJÖRN on jo neljänä vuonna peräkkäin voittanut skandinaavisen bäst-i-test premium talvihaalariluokan. Perusteluina on mm. lapsen pysyminen lämpimänä kovissakin pakkasissa, puvun hengittävyys sekä erinomainen vedenpitävyys, jopa vesilätäköissä. Myös hyvä muotoilu saa kiitosta. Haalarin alle mahtuu monta lämmittävää kerrosta paukkupakkasilla. Lapsien on helppo liikkua haalarin kanssa ja se todellakin kestää useamman lapsen käytön.

Laadukas ja valloittava ISBJÖRN on valinnut Suomeen kumppanikseen Trotro Distributionin. Lapsimessuilla 20.-22.4 Helsingin messukeskuksessa yleisö saa kurkistuksen tulevaan mallistoon ja voi olla, että myynnissä on aarteita varastosta.